marți, 14 octombrie 2008

Azi, 14 octombrie 2008

Azi, 14 octombrie 2008 am hotarat ca e momentul sa-mi creez si eu un blog. De ce? Pai pentru ca simt nevoia de destindere, deschidere si exprimare libera ce debordeaza in acest moment din mine. Sper sa pot convinge prin lucrarile pe care le voi posta aici, ca nu mi-am fact pana la uma blog numai de dragul "modei" ci strict pentru motivele afisate mai sus. Eu sunt student la U.N.A.T.C. (Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica), anul II, sectia actorie si azi am fost la scoala ca in fiecare zi incepand cu 1 octombrie. M-am plictisit atat de rau incat am inceput sa-mi pun singur intrebari s tot singur sa-mi raspund la ele. Cururile teoretice din scoala aceasta sunt un pic.... neinteresante si aici nu vreau sa jignesc pe nimeni dar sa nu se uite faptul ca daca vroiam sa ma documentez temeinic in privinta istoriei teatrului universal dadeam la teatrologie. In fine... Probabil eu sunt problema si probabil unghiul meu subiectiv critic imi transmite o imagine eronata a realitatii.Deocamdata atat pana la ora aceasta (13:08).

Un comentariu:

Ana spunea...

clar severica, clar..
nu subscriu la ce ai de spus, da macar pot sa-ti urez un blog de succes pe viitor!!!

pup tare!!